پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 182718
واکنش مردم به خبر "خودرو را ارزان نمي کنيم"
تاریخ انتشار : 1394/06/08 16:35:55
نمایش : 986
چرا نوسانات دلار در قيمت خودروهاي داخلي تاثير گذار است ؟
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، پس از انتشار خبري مبني بر عدم کاهش قيمت خودرو به دليل قيمت‌گذاري بر اساس آناليز و مهم‌تر از همه عکس‌هاي ماهواره‌اي مربوط به بهمن ماه سال 92 واکنش‌هاي زيادي را از سوي هموطنان شاهد بوديم.

طي خبر قبلي هاشم يکه زارع در خصوص قيمت خودروهاي ايراني گفته است: قيمت خودرو براساس آناليزاست، قيمت خودرو نمي تواند کاهش يابد. دراين موضوع بايد به قيمت دلار توجه کرد که با کاهش جدي روبرو نبوده، بنابراين بايد به ميزان کاهش قيمت ارز براي کاهش قيمت خودرو توجه شود.

وي همچنين اظهار داشت: عکس‌هاي ماهواره اي از پارکينگ‌هاي ايران خودرو مربوط به بهمن ماه سال 92 است و جهت اطلاع شما مي گويم نسبت به توليد روزانه تنها سه هزار خودرو اضافه داريم.

يکه زارع در خصوص کمپين "خريدن خودرو صفر ممنوع " نيز گفت: به هيچ عنوان قيمت خودرو را کاهش نمي دهيم، شما توجه کنيد قيمت کدام کالا در اين چند سال اخير کاهش يافته است.

واکنش مردم نسبت به اظهارات مدير عامل ايران‌خودرو نکته قابل توجهي است و در اين بين به بررسي نظرات مردم نسبت به خبرهاي خودرويي پرداخت که برخي از نظرات آن‌ها نسبت به خودرو داخلي و همچنين حمايت از کمپين "خريدن خودرو صفر ممنوع" گفته اند: اگر خودروها با عنوان خودروي ملي توليد مي‌گردد چرا قيمت آن بايد متناسب با نوسانات دلار باشد برخي از مشتريان در نظرات خود پافشاري ايران‌خودرو را در عدم کاهش قيمت بي فايده دانسته و اعلام نمودند حتي اگر قيمت کاهش پيدا نکند مردم خودرو ايراني با اين قيمت و چنين کيفيت پاييني خريداري نمي‌کنند.

عده اي از مردم نيز نسبت به انحصار توليد خودرو داخلي و همچنين صادرات آن با قيمت پايين به برخي از کشورها همچون سوريه و عراق شکايت داشته اند.

اعتراضات و گلايه‌هاي مردم تبديل به هشداري شده است که براي خودروسازان داخلي هشدار بزرگي است، مردم تصميم به نخريدن خودروي داخلي گرفته اند و تا وقتي قيمت‌ها کاهش نيابد و کيفيت آن بالا نرود پاي اعتراضات خود مي‌مانند.

برخي هم گفته اند کدام کالا ارزان شده که انتظار داشته باشيم خودرو ارزان شود.

شرايط کنوني و اظهارات مردم چنين استدلال مي‌شود که تنها مشکل قيمت بالاي خودروها نمي‌باشد بلکه پايين بودن کيفيت توليدات و عدم توجه به آن از دلايل اصلي نارضايتي‌هاي مردم است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html